Jazyk: CZ SK
 
Čtěte rychle a snadno vaše e-knihy z www.extrareader.cz.
Prosím aktualizujte Internet Explorer 6 nebo použijte jiný internetový prohlížeč.
 
blog
košík
0 položek
 
 
 
Platební systém wpay
Přes mobil
Vodafone T-mobile O2
Kartou
Maestro Master Card Visa
Online bankovní převod
fiobanka
Bankovním převodem
Transfer
Peněženkou
ww


2. 10. 2017 se stěhujeme

Abychom vám mohli nabídnout ještě mnohem více a mohli jsme si všichni počíst ve větším pohodlí, rozhodli jsme se pro spojení e-shopů Extrareader.cz a ebux.cz. Díky této změně budete mít více než 1 000 nových titulů v nabídce a získáte možnost volného stahování vybraných titulů nakladatelských skupin Albatros Media a Euromedia.



Kdy?

2.10.2017



Skvělých zpráv není nikdy dost

Skvělá zpráva určitě je, že postupně u nás bude možné nakupovat i papírové knihy. Také rozšíříme nabídku o spoustu nových nakladatelů, akcí a kompletních balíčků.



Moje knihovna

Váš účet bude převeden. Svoji knihovnu z Extrareader.cz naleznete po přihlášení na ebux.cz ve stejné sekci „Moje knihovna“. Na tomto obchodě se přihlásíte stejnými údaji, jako jste byli zvyklí na Extrareader.cz.



Máte účet i na ebux.cz pod stejnými přihlašovacími údaji?

Přihlaste se zde (po 2.10.2017) a postupujte dle návodu.



Aplikace Wooky čtečka

Pokud jste stále přihlášen ve své čtečce, doporučujeme zařízení odregistrovat (po 2.10.2017) a přihlásit se znovu – již pod obchodem ebux.cz (zaškrtnout příslušný obchod) – přihlašovací údaje se nemění. Po opětovném přihlášení se vám zobrazí kompletní obsah vaší knihovny.



Kam pro radu?

Volejte na infolinku +420 605 979 997 nebo pište na email info@ebux.cz



FAQ  

Nejčastější dotazy a odpovědi

Co se děje, jaké změny děláte a proč?

Rozhodli jsme se zjednodušit vaše nakupování a od 2.10.2017 sloučíme eshopy Extrareader.cz a ebux.cz v jeden kompletní ebux.cz, který budeme dále vylepšovat.

Přestane mi 2.10.2017 fungovat moje čtečka Wooky?

Pokud máte nainstalovanou aplikaci Wooky čtečka a jste v ní přihlášen/a, nemusíte zatím dělat nic. Bude vám i po 2.10.2017 fungovat beze změny. Všechny zakoupené knihy, časopisy a audioknihy uvidíte v té podobě jako dřív. Změny se týkají nových nákupů a nově instalovaných aplikací. Přesto doporučujeme aplikaci Wooky čtečka odregistrovat (po 2.10.2017) a při novém přihlášení zakliknout obchod ebux.cz.

Mám účet na Extrareader.cz, co mám dělat po 2.10.2017?

Váš účet a veškeré nastavení jsme automaticky přenesli do nového systému ebux.cz. Od 2.10.2017 se tak můžete přihlásit na ebux.cz se stejným jménem a heslem, které jste používali doposud. Uvidíte zde celou vaši knihovnu, vaše nastavení i kontaktní údaje. Nový obsah e-knihy, e-časopisy a audioknihy již budete nakupovat pouze na ebux.cz.

Mám účet na ebux.cz, co mám dělat po 2.10.2017?

Pokud máte účet jen na ebux.cz, nemění se pro vás skutečně vůbec nic.

Mám účet na Extrareader.cz i ebux.cz, co mám dělat po 2.10.2017?

Ano, i na tuto variantu jsme připraveni. Pokud používáte stejné přihlašovací jméno nebo e-mail na Extrareader.cz i ebux.cz, zobrazíme vám od 2.10.2017 na našich stránkách průvodce, jak oba účty spojit do jednoho – toho správného pro ebux.cz. Zároveň obdržíte e-mailem instrukce, jak postupovat. Je také možné, že používáte na Extrareader.cz jiné přihlašovací jméno a e-mail než na ebux.cz. V tom případě vám první účet z Extrareader.cz automaticky převedeme a budete mít na ebux.cz dva účty, které můžete používat odděleně.

Převedete mi kredity ve Wooky peněžence do nového účtu?

Ano, vaše kredity budou automaticky převedeny.

Co bude dál s e-shopem Extrareader.cz?

Obsah, funkce i uživatelské účty z Extrareader.cz převádíme do eshopu ebux.cz, který budeme dále vylepšovat. Na původních stránkách www.extrareader.cz uvidíte pouze informace o přestěhování a instrukce jak pokračovat dále.



 
 
Help, FAQ Help, FAQ